The Tech Mo'r and Doikk Na'ts Bith Band - Modal Nodes Sixth Scale Figure features:
•Fully Articulated Prometheus Pro body • Sculpted Bith alien necks and forearms • Highly detailed & hand painted heads • Fabric shirt and pants •Two (2) pair standing boots • Two (2) pairs of interchangeable hands for each figure • Detailed Ommni box instrument (Includes Tech Mo'r's Seat) • Detailed Fizz instrument • Lower support extendable figure stand(s) with Star Wars logo •Sideshow Exclusive: The Tech M'or and Doikk Na'ts Sixth Scale Figure Set is a Comic-Con 2012 Exclusive
Licence: Star Wars Type: Sixth Scale Figure Taille: 12" H (304.8mm) Poids: 4.00 lbs (1.81 kg) Taille de l'emballage: 17.00" H (431.8mm) x 13.00" W (330.2mm) x 9.00" L (228.6mm) Poids de l'emballage: 5.00 lbs (2.27 kg) Prix 159.99 $
j'ai toujours adoré ces perso avec leur crâne d'obus! même si certains trouvent que ça fait trop kitsch, moi perso j'adore! ces costumes font pour moi partie de la magie Star Wars (au même titre que des persos tels que Max Rebo ou Momaw Nadon/Hammerhead, et j'en passe...). Je ne passerai à la caisse car que je ne collectionne plus de 12" et que ces perso sont secondaires, mais ils restent cultes, pour moi!